خريد از فروشگاه كالا به خانه، بسيار آسان و طراحی سايت به گونه ای است كه با موبایل هم به سادگی می توانيد يك خريد آسان، مطمئن و امن داشته باشيد و نیاز به اپلیکیشن موبایل نیست. همچنین سعی شده صفحات سایت در حد امکان بی آلایش باشد تا کاربران خریدی سهل را تجربه کنند.

    در صورت ضرورت به ارسال پیامک لطفا فقط به سامانه 50001070070001  ارسال گردد. پیامکهایی که مشتریان محترم دریافت میکنند از خط خدماتی بوده و آن خط امکان ارسال ندارد.

     با توجه به قوانین تجارت الکترونیک برای خرید از یک فروشگاه اینترنتی دو شرط الزامی است:

1 - ثبت مشخصات و آدرس، حتی اگر خرید به صورت مهمان انجام شود.

بدین منظور بهتر است ابتدا اقدام به عضویت نمائيد، عضویت یکبار بوده و همیشه میتوانید وارد حساب کاربری خود شده و از فروشگاه خرید کنید.

2 - ارائه کارت شناسایی هنگام تحویل کالا.

  هنگام ثبت مشخصات، شماره همراهتان با 09 شروع شده و به صورت صحیح وارد شود، هر شماره موبایل صرفاً برای یک کاربر قابل استفاده است. 

   توصیه میشود هنگام ثبت عضویت اگر آدرس ایمیل دارید حتما آن را وارد کنید، البته ایمیلی که دسترسی آن برای شما مقدور است. ایمیل برای دریافت فاکتور و در مواقع فراموشی برای بازیابی سریع رمز ورود مفید خواهد بود.

   اگر رمز را فراموش کرده و هنگام ثبت نام ایمیل وارد ننمودید: لطفا با شماره همراه خود که هنگام عضویت وارد نمودید، یک پیامک به 50001070070001 ارسال و با ذکر نام و نام خانوادگی تقاضای رمز جدید شود. بدیهی است این بازیابی رمز سریع نخواهد بود اما در اولین فرصت ، رمز جدید به شماره همراه شما پیامک میشود.

  نکته حائز اهمیت اینکه سایت ما با داشتن تمام مجوزهای قانونی و همچنین گواهينامه معتبر امنيتی (پروتکل SSL) (جهت شرح بیشتر اینجا کلیک کنید)، از درگاه واسطه استفاده نميكند و شما هنگام پرداخت مستقيما به سرور بانك ملی ایران وصل ميشويد ، که امنیت 100٪ در فرایند پرداخت را شامل میشود.

مراحل خرید

1- انتخاب منو و زیر منوی مرتبط با کالاهای مورد نظر 

2- انتخاب کالا یا کالاهای مورد نیاز شما و افزودن به سبد خرید

3- مشاهده سبد خرید ، اضافه یا کاهش تعداد کالا و یا حذف احتمالی

4- انتخاب آدرس

5- پرداخت  

در انتها: پس از پرداخت و مشاهده پیام سفارش شما با موفقیت ثبت شد خرید شما کامل میگردد.

  در صورت خطا که معمولا در پرداختهای آنلاین به ندرت پیش آمد میکند در صورت کسر وجه، مبلغ آن به کارت شما برگشت میشود. 

   این خطاها میتواند دلایل گوناگونی داشته باشد مانند ترافیک سرور بانک صادرکننده کارت شما، دستگاهی که شما خرید را با آن انجام می دهید، و همچنین ترافیک سرور درگاه بانک ملی که با سعی مجدد برطرف خواهد شد اما به دلیل اینکه در بسیاری مواقع میتواند مشکل از دستگاه مشتری باشد   بهتر است با یک دستگاه دیگر خرید را انجام دهید و در نهایت اگر موفق نبود با یک کارت بانک دیگری پرداخت را آزمایش کنید.

  شما قادر خواهید بود در هر زمان که اراده کنید تاریخچه سفارش و جزئیات آن را از صفحه حساب کاربری خود مشاهده نمایید.